Hoe bestellen

Zodra u het artikel dat u wilt aanschaffen heeft gevonden geeft, u het aantal stuks aan dat u wilt bestellen. Bij elk artikel staat duidelijk vermeld of deze op voorraad is. Zodra u het aantal heeft ingevuld klikt u op ‘bestellen’. Hierna wordt u doorgeleid naar uw winkelwagen waar u overzichtelijk kunt zien welke artikelen er in uw winkelwagen staan en het aantal dat u wilt bestellen. Ook is duidelijk zichtbaar:

1. wederom de voorraad van de artikelen;
2. het totale aankoopbedrag;
3. de verzend- en verpakkingskosten;
4. het totaalbedrag van uw bestelling inclusief BTW. De BTW wordt duidelijk uitgesplitst op de factuur die u per mail ontvangt.

Indien u meerdere artikelen wilt bestellen dan klikt u in de winkelwagen op ‘verder winkelen’.

Zodra alle artikelen die u wilt bestellen in de winkelwagen staan klikt u op ‘Naar stap 2- Uw gegevens’. De pagina met de verzendgegevens verschijnt en er zijn nu twee opties:

1. U heeft al eens eerder bij megapsyhop.nl besteld: in dat geval kunt u uw inloggegevens invullen en inloggen. Zodra u ingelogd bent vinkt u ‘gebruik mijn account gegevens’ aan. De gegevens worden dan automatisch ingevuld.

U besteldt voor de eerste keer bij megaspyshop.nl In dat geval vult u al uw gegevens in. Zodra u uw eerste bestelling bij ons geplaatst heeft, krijgt u per mail inloggegevens zodat u bij een volgende bestelling enkel hoeft in te loggen. U hoeft dan uw gegevens niet nogmaals in te vullenmaken uit verschillende betaalmogelijkheden.

Bij alle betaalmogelijkheden, behalve als u kiest voor ‘vooruitbetalen per bank’, staat uw bestelling direct als betaald gemarkeerd. Wij nemen uw bestelling dan diezelfde .

Nadat u gekozen heeft voor één van bovenstaande opties klikt u op ‘Naar stap 3 – Betaalwijze’. Achtereenvolgens ziet u het factuur adres, het verzendadres en de artikelen die u wilt aanschaffen met de bedragen. Tevens kunt u een keuze dag nog in behandeling. Kiest u voor ‘vooruitbetalen per bank’ dan is het de bedoeling dat u zélf het bedrag naar ons rekeningnummer overmaakt onder vermelding van het factuurnummer. Houdt u dan rekening met één extra werkdag (twee in het geval het een betaling van buiten Nederland betreft) voordat wij uw bestelling als betaald markeren en in behandeling nemen. Wij willen u vragen om uw emailberichten bij te houden tot u bericht ontvangt dat wij uw bestelling als betaald hebben gemarkeerd. Indien dit niet gebeurt binnen twee werkdagen dan is er iets mis gegaan met de betaling en verzoeken wij u contact met onze klantenservice op te nemen.

Nadat u een keuze heeft gemaakt zult u op een gemakkelijke manier door het betaalproces geloodst worden.

U krijgt op verschillende momenten bericht van ons via een e-mail:

1. zodra de bestelling geplaatst is;
2. in het geval van een bankoverschrijving: zodra uw bestelling als betaald gemarkeerd wordt;
3. zodra uw bestelling verzonden wordt.